Αν αλλάξατε γνώμη, θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας είτε τηλεφωνικά , είτε μέσω μηνύματος .Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Εξαιρούνται προϊόντα που έχουν ανοιχτεί, συναρμολογηθεί ή/και προϊόντα που είναι σε έκπτωση.
Αλλαγές/επιστροφές γίνονται είτε αυτοπροσώπως στο κατάστημά μας στα Νέα Μουδανιά , είτε με courier επιλογής και χρέωσης του πελάτη (χρέωση αποστολέα). Ο πελάτης φέρει επίσης την ευθύνη για τη σωστή συσκευασία του προϊόντος, ώστε να φτάσει σε άρτια κατάσταση. Δεν φέρουμε ευθύνη έως ότου το επιστρεφόμενο δέμα παραδοθεί στο κατάστημα μας. Σε περίπτωση ανοιγμένης ή καταστραμμένης συσκευασίας η επιστροφή θα απορρίπτεται.
Επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα γίνονται με ευθύνη και κόστος της hi mom, αφού όμως πρώτα έχουν σταλεί από τον πελάτη με ηλεκτρονικό τρόπο σχετικές φωτογραφίες που δείχνουν το πρόβλημα/ελάττωμα.
Παρακαλούμε όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα να αποστέλλονται με courier στην παρακάτω διεύθυνση:
Hi mom
ΤΖΑΒΟΥΡΑ 15
ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ
63200, ΤΗΛ 23730 22228
Επιστροφές που γίνονται με ταχυδρομική αποστολή δεν παραλαμβάνονται.
Ειδικοί Όροι Αλλαγών/Επιστροφών
- Αλλαγές/επιστροφές γίνονται εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, αφού προηγηθεί επικοινωνία ή μήνυμα στο sales@himomonline.gr . Απαιτείται ο αριθμός αποστολής (tracking number) που σας έδωσε η εταιρεία courier, όταν πραγματοποιήσατε την επιστροφή, ο λόγος της επιστροφής, καθώς και τι επιθυμείτε να συμβεί (αλλαγή, πιστωτικό υπόλοιπο ή χρηματική επιστροφή). Η διάρκεια ισχύος του πιστωτικού υπολοίπου είναι 6 μήνες.
- Όλες οι αλλαγές/επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται μόνο με courier.
- Όλες οι αλλαγές/επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται μέσα σε εξωτερική συσκευασία/δέμα (πέραν του κατασκευαστή), ανάλογη της αρχικής.
- Υπεύθυνος για τη σωστή συσκευασία, ασφαλή μεταφορά και επιτυχή επιστροφή είναι ο εκάστοτε αποστολέας/ πελάτης.
- Δεν γίνονται αλλαγές/επιστροφές σε προϊόντα που φτάνουν σε μη εμπορεύσιμη κατάσταση (χτυπημένη συσκευασία, κομμένα καρτελάκια-ετικέτες, σκισμένη σακούλα, χαλασμένα, σπασμένα, κτλ.).
- Δεν γίνονται αλλαγές/επιστροφές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά.
- Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να μην έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί.
Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή διευκρινίσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.